Pari viikkoa sitten tutustuin ihmiseen, johon en olis koskaan uskonut uskaltavani tutustua. Mullahan ei tiedettävästi sitä maailman parasta itsevarmuutta ole, että kykenisin tutustumaan ihmisiin, jotka vaikuttaa mukavilta.

Mutta niin mä tein. Menin vaan juttelemaan yhdelle pojalle, joka on ehkä mahtavin tyyppi vähään aikaan. Se on niin erilainen, etten osaa kuvailla sitä mitenkään päin. Se saa mut hymyilemään aina, kun mä nään sen. Mä en osaa verrata sitä keneenkään mun tuntemaan ihmiseen, siinä on vaan jotain niin erikoista. Se on samalla tosi aikuinen, mutta sillä on kuitenkin ihan yhtä hassut jutut ku mulla itselläni. Ehkä se johtuu siitä, että se on mua vanhempi, että se tuntuu niin aikuiselta, mutta samalla kuitenkin ihan samanvertaiselta, en tiedä.

Ei se poika mistään hilpeimmästä päästä oo, ei se aina jaksa hymyillä tai nauraa, mutta mä ymmärrän. Musta tuntuu, että se ei vaan kykene sellaseen, koska sen elämäntilanne on tällä hetkellä vähän epämukava, ja mä tiedän miltä se tuntuu, kun ei kykene hymyilemään, joten mä hymyilen sille ja se on miten se sinä päivänä tykkää olla. Toisinaan se nauraa koko ajan ja hymyilee, katsoo silmiin kun puhutaan, mutta toisena päivänä se tuijottelee kengän kärkiään. Ei se haittaa, se juttelee aina mulle yhtä mukavasti. Niin kuin oikeastaan kaikki tuolla koulussa, on ihanaa olla sellanen normaali ihminen muiden joukossa, jonka kanssa voi pari sanaa vaihtaa, jos nähdään käytävällä, aina mukavaa.

En tajua, se on pelkkiä vastakohtia koko poika, joka päivä erilainen. Paitsi ulkonäöllisesti, en oo koskaan nähny ketään, joka ois enemmän huoliteltu joka päivä, hiukset ojennuksessa ja joka päivä tyylikkäät vaatteet. Se on ihan uskomattoman komea, erottuu joukosta selkeästi, se vaan on niin erilainen. Tosin se taisi jo tulla selväksi, että sellasta ihmistä ei oo toista olemassa. Se on aivan ihana. Kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Muutenkin on ollut mukavaa koulussa, ihmiset on ollu mukavan aurinkoisia, etenkin ne ihmiset, jotka on nyt löytäny itellensä tytön tai pojan, jotenkin sellaset asiat tekee ihmisistä ilosempia. Tai eihän se mikään ihme, olisin mäkin varmaan ylitsepursuavan iloinen, jos mulla ois joku poikaystävä. Tai mistä sitä ikinä tietää, näinkin on ihan hyvä olla, kun on ystäviä ympärillä ja muutenkin on rento olo, en ehkä tarvitsisikaan minkäänlaista poikaystävää kyllä, jos nyt tarkemmin ajattelee.

Nyt on väsynyt olo, koska oon valvonu tässä kaks viikkoa joka yö, kun on noita jääkiekon MM-kisoja tullut seurattua. Suomi tippui, joten kannatan nyt sitten Ruotsia. Tykästyin niihin pelaajiin kyllä jo heti alussa, etenkin Mattias Weinhandl on aivan mahtava, oij ja Linus Omark. Ja Jonas Gustavsson. En taida jatkaa enempää, pitää vain tänään kannustaa Ruotsi finaaliin, ja sitten ne voittaa ja wow.

On kyllä mahtavan iloinen olo ollut jo pitkän aikaa, etenkin jos satun näkemään koulussa sitä poikaa, ja jos se vielä sattuu olemaan nauravaisella ja iloisella tuulella, niin sitä parempi. Sen jutut jaksaa aina hymyilyttää, ja oon huomannu, että jos sille jaksaa hymyillä, vaikka sillä oiskin huono päivä jostakin syystä, krapulasta tai elämäntilanteesta esimerkiksi, niin se on selkeästi ilahtunut asiasta, ja jossain vaiheessa se väläyttää sellasen nätin hymyn, ja mä tuun vieläkin enemmän iloseks. Se on kyllä niin mukava, että en todellakaan haluu pilata tätä kaverisuhdetta, koska mä oon onnistunu siinä enemmän, ku osaan ees laskeakaan. Joten nyt en ajatellut tuhota mitään.

Ola Svenssonin Feelgood kuvaa kyllä olotilaa oikein hyvin. :)

Life is, life is, life is good
Since you came to my rescue
Erase the past and made me new
Oh

Such a pretty little face
You book me in a state of grace
And take us to a higher place
I'm not letting you go

No, No, No!

Every little thing you do
Is everything I want from you
Can never get enough of you
You make me feel good
It's every little thing you say
I'm loving every single way
Like sunshine on a rainy day
You make me feel good

You take me high up in the clouds
And make me feel like I'm alive
When I see heaven in your eyes

Like a siren loud and clear
You're breaking through my atmosphere
And all the silence disappear
I'm not letting you go

No, No, No!

Every little thing you do
Is everything I want from you
Can never get enough of you
You make me feel good
It's every little thing you say
I'm loving every single way
Like sunshine on a rainy day
You make me feel good

I'm not letting you go